środa, 29 lipca 2015

Pokolenia- Mama i córka prowadzą bloga?

Witamy,
Jestem Aleksandra, Nastolatka, Hipster, Artystka, Złośnica, Zołza... Tak mnie inni nazywają. Owszem wdzięczne miana, ale może pozostańmy przy imieniu :)
Moja mama to Margareta, kobieta elegancka, pewna siebie, również zołza ale to już rodzinne.
Czasem bywam brunetką, czasem jestem ruda, naturalnie ze mnie jest szatynka. Mam z kolei teraz szatynka, naturalnie jest blondynka. Jak każda z kobiet lubimy się zabawić kolorem i fryzurą. Ale o czym będzie ten blog? Czemu właściwie go założyłyśmy?
Ponieważ moda to jedna z naszych wielkich pasji, choć ja nie mam problemu w kwestii " Co ja mam na siebie włożyć", mama czasem jednak trochę przerzuci ubrania w szafie. Ale jednak wiele z nas ma ten ciężki orzech do zgryzienia. Chcemy wam pokazać, że warto inwestować w siebie, oraz w to, co sprawia że czujemy się po prostu pięknie. Dwa pokolenia pokażą, że mimo różnic, jest wiele cech które nas łącza. Jesteśmy nowe w blogowaniu, ale mamy nadzieje że miło nas przyjmiecie, a jak nie, to mamy łapówkę w formie przepisów i książek, które zawładną waszym życiem. To jak? Są chętne czytelniczki lub czytelnicy?
Co będziemy umieszczać na blogu? W wtorki najlepsze stylizacje tygodnia, jakie udało nam się dobrać ( Wyjątkowo  wstawimy te zdjęcia dzisiaj)
W czwartki zrobimy przegląd książek, które warto przeczytać. Razem z Mamą wybierzmy po książce, która dla nas jest najlepsza w tym tygodniu.
W soboty mama wrzuci przepis, ja może przetestuje jakiś kosmetyk.
Mamy nadzieje, że nie będziemy was zanudzać, a wręcz przeciwnie. Że się zaprzyjaźnimy, mamy nadzieje na ciekawe dyskusje na temat stylizacji jak i książek.

Dziękujemy za uwagę,

Mama i Córka.

1 komentarz:

  1. Pozdrawiam jako pierwsza czytelniczka może przyszła fanka. Mam nadzieje ,że wszystko się wam uda. Pozdrawiam z trojmiasta

    OdpowiedzUsuń