sobota, 1 sierpnia 2015

Takie tam z pietruszka

Witamy!

Dzisiaj , w upalną sobotę nie mogłam wysiedzieć w domu. Taka piękna pogoda, a praca się zbliża. Więc jak mogę sobie jakoś uprzyjemnić  ten dzień? Zabrałam córkę na targ szukając inspiracji na dzisiaj. Chodząc między straganami przypominałam sobie o przepisie, który sprawił, że popełniłam grzech swego życia. Kupiłam Termomix. A mowa o przepisie na sok z pietruszki. Ma on duży wpływ na nasze zdrowie jak i wygląd, a do tego jest przepyszny nie tylko dla znawców zieleniny. Bazowałam na przepisie z książki, jednak cukier zamieniłam na ksylitol. To jest naturalna substancja słodząca pochodząca z brzozy, która zastępuje cukier, a ma znacznie mniej kalorii! Idealnie nadaje się do napojów i deserów, choć córka niezbyt się ze mną zgadza. O to kilka zdjęć z tej wyprawy, jak i jej rezultatu.



Składniki
1 mały lub pół dużego pęczka natki pietruszki
1-1 1/2 cytryny, obranej, bez białych skórek, podzielonej na cząstki
4 łyżeczki Ksylitolu (można zamiast niego dodać miód)
100 g kostek lodu
500 g wody
Przepis
1. Do naczynia miksującego włożyć pietruszkę, cytrynę, ksylitol i kostki lodu, zmiksować ( w termomixie 10 s/obr. 10)
2. Dolać wodę i ponownie zmiksować ( 10s/obr 10)

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz